donderdag 3 april 2014

Enkele weetjes van vandaag donderdag.

Deze namiddag was het grappig ...We klommen een berg op en ik kon blijven lachen.  (Yoshi)
Deze morgen kwam Mevrouw Jeannine op bezoek.  Dank je wel daarvoor. (Sally)
Wiellie Trapper kwam deze avond op bezoek.  Hij had het idee op met een bezemwagen op de weg te gaan.  (Robbe)
Nooit was ik nog mijn t-shirt...Wiellie Trapper heeft ze getekend.  (Oceane)
Op bergen rijden was moeilijk...Ervan dan weer niet.  Het bleef wel leuk.  (Angelina)
Dank u wel aan onze begeleiders.  Ze waren de max.  (Sally)
Het avonturenparcours van vandaag was super.  (Helin)
De week (al fietsend) was lastig maar het was wel heel leuk.  (Kaylee)
Eerst was het lastig maar ondertussen kan ik veel vlotter fietsen.  Ik ben echt beter geworden!  (Priscillia)
Wiellie had pilletjes mee...Wat was me dat?  Rare pilletjes!  Je kreeg er een onmiddellijke 'boost' van.  Je kreeg precies vleugels.  (Michael)
Trapper wist ons heel interessante zaken te vertellen! (Zeno)

Ik ben heel trots op alle leerlingen, alle meesters en juffen hier aanwezig.  Trots op de groep die vooruit fietst maar ook vooruit gaat in fietshouding!  Chapeau!!  (meesters en juf)
Dank aan allen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten